Logo

SMART-ENTERPRISE

SAMENWERKEN AAN BEDRIJFSVOERING

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

Customer Relationship Management (CRM) kan gebruikt worden als bedrijfsstrategie met als doel alle relaties en contacten van uw organisatie inclusief de aanvoer van potentiële klanten te beheren. Een goed werkende CRM helpt de winstgevendheid van de organisatie te verhogen.

De CRM van C3Group stelt u in staat om belangrijke relaties van uw organisatie op persoons, servicegebruikers, collega's of leveranciers niveau vast te leggen. Aan organisaties en personen binnen de CRM kunnen verschillende statussen en kwalificaties worden gehangen zoals, verkoop, DMU, interesse/vakgebied enz. Ook kunnen alle contactmomenten en documenten gestructureerd worden opgeslagen binnen de CRM.

Vaak halen organisaties de grootste winst op het gebied van productiviteit als de CRM niet alleen als verkoop- en marketingtool wordt gebruikt, maar als deze wordt ingezet binnen de volledige organisatie. Zo kan de CRM worden toepast binnen de HR- en de klantenserviceafdeling tot het beheer van de leveranciers.

Voordelen van Customer Relationship Management (CRM):

  • Beter inzicht in klantgegevens
  • Kwalitatief hogere klantenservice
  • Snellere doorvoering van feedback
  • Efficiëntere verkoopcyclus
  • Hogere productiviteit
  • Beter inzicht in voortgang en doelen
  • Documenten gekoppeld aan personen/organisaties
  • Alle contactmomenten op één scherm
  • Meer overzicht en inzicht in klantinteractieprocessen door gerichte rapportages, overzichten en analyses
  • Beter inzicht in welke klanten en klantsegmenten rendabel zijn en welke niet
  • Beter identificeren van klantbehoeften en specifieke klantwensen
  • Effectief cross-sellen van andere producten op basis van een beter begrip van de klant

CASES/PROJECTEN

NATIONAAL PROGRAMMA ROTTERDAM ZUID KIEST VOOR SMART-BESTUUR
- Nationaal Programma Rotterdam Zuid -

Als je het hebt over langdurig samenwerken, denk je aan de C3Group, zegt Astrid Kroos, adviseur NPRZ. Het Nationaal Programma Rotterdam Zuid bevat een uitwerking van de aanbevelingen van de commissie-Deetman/ Mans om de schouders te zetten onder een gezamenlijke aanpak van de fysieke, sociale en ...

JA, IK WIL HIER MEER OVER WETEN

SMART-ENTERPRISE BINNEN STICHTING KLACHTEN EN GESCHILLEN ZORGVERZEKERINGEN
- Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen -

Opmerkelijk is dat onze productiviteit en werkwijze sterk is verbeterd met de C3-oplossing. Onze professionals hebben zelf meer grip gekregen op hun eigen werkproces waardoor de productie en kwaliteit van zaakbehandeling omhoog is gegaan, vertelt directeur SKGZ Kees van Kranenburg.

Van ...

JA, IK WIL HIER MEER OVER WETEN